Αναγνώστες

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

ΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!


Η νέα πρό(σ)κληση της Ρένας μας είναι
γεγονός εδώ και καιρό!!!
Όμως διάθεση για δουλειά ...
Μετά κόπων και βασάνων μ' έπιασε το φιλότιμο να
φτιάξω κι εγώ κάτι...

Σκέφτηκα λοιπόν ο κουμπαράς να έχει ένα μικρό στόχο!!!
Βεβαίως είναι δύσκολο να μαζέψουμε 
τόσα χρήματα για να αγοράσουμε ένα ιστιοφόρο,
μπορούμε όμως να πάμε μια βόλτα με αυτό...

Ας αφήσουμε όμως τα λόγια κι ας 
αρχίσουμε την αποταμίευση....όχι όχι εγώ αλλά 
αυτός που θ' αποκτήσει τον κουμπαρά 
Του εύχομαι να τον γεμίσει και να μπορέσει να κάνει
ένα ταξίδι πέρα από τα όρια τη φαντασίας του...

Πρόσεχε. Θα έχει δυσκολίες το ταξίδι σου..
θ' απογοητευτείς όμως πρέπει να συνεχίσεις
γιατί είσαι δυνατός!!!

 Μικρέ θαλασσοπόρε, στο ταξίδι σου
θα βρεις κύματα, μικρούς σκοπέλους...
Είσαι όμως καλός καπετάνιος και θα τα καταφέρεις,
να φτάσεις στον προορισμό σου!!!
Καλή επιτυχία!!!

20 σχόλια:

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Επιτέλους ...Ευτυχία μου!!!!! Άργησες αλλά μας άφησες άφωνες!!!!!
Τι να πω , ο κουμπαράς σου είναι τέλειος !!! Δεν υπάρχει είναι φοβερός!!!
Φιλιά πολλά !!!

Madlen είπε...

Υπέροχος Ευτυχία μου!!!
Είμαι σίγουρη ότι θα τον καταευχαριστηθεί ο θαλασσοπόρος του!!!
Πολλά φιλιά!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ...ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ.
Καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού!Φιλάκια

Marie-Anne είπε...

Καλοτάξιδος ο κουμπαράς σου Ευτυχία μου. Πολύ όμορφο τον έφτιαξες !!! Φιλάκια πολλά !!!!

Μαριλένα είπε...

πανέμορφος!!!
είσαι χρυσοχέρα!!

Onirokosmos είπε...

Είναι καταπληκτικός και το ταξίδι για τον ταξιδευτή του σίγουρα θα είναι ονειρεμένο!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Ευτυχία μου ο κουμπαράς σου είναι πανέμορφος και οι ευχές σου για τον θαλασσοπόρο που θα τον αποκτήσει φανταστικές. Μακάρι να πραγματοποιηθούν. φιλάκια και καλές δημιουργίες.

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ,ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ,ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

Pepi είπε...

Απίθανος ο κουμπαράς σου, Ευτυχία μου! Να'σαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καταπληκτικός!!!!!!!!!!!!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑ

Kiki Aposeki είπε...

Αγάπη μουυυυυυ!!!! Τι έκανες παιδί μου; Αυτό δεν είναι κουμπαράς είναι υπερπαραγωγή!!!!! Αστείρευτο το ταλέντο σου, δεν έχω λόγια!!!! Σε φιλώ!

Maria Villioti είπε...

ΩΩΩ!!!Τώρα το βλέπω αυτό...Μπράβο κορίτσι!Φαντάσου να είχες και διάθεση!Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο πια...

syros2js είπε...

E, δεν περίμενα κάτι λιγότερο εντυπωσιακό από εσένα!!!
Απλά, πρέπει να το πάρουμε απόφαση: Οι αδερφές Ιωαννίδου έχουν βαλθεί να μας αποτελειώσουν!!!
Πολλά φιλάκια, Ευτυχία μου!!!
Το φθινόπωρο αυτό, να είναι όσο όμορφο κ' δημιουργικό το΄έχεις φανταστεί!!!

vailie είπε...

Ποσο ταξιδιαρικος.... Υπεροχος!
Φιλια! ;ο)

SPYRIDOULA είπε...

Τέλειος έγινε ο κουμπαράς σου!!!Σε ταξιδεύει και μόνο που τον κοιτάς!!!Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!

Blogger είπε...

According to Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh 19 KG lighter than we do.

(And realistically, it is not about genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING to about "how" they are eating.)

P.S, What I said is "HOW", not "what"...

CLICK on this link to reveal if this little questionnaire can help you decipher your real weight loss possibilities

Blogger είπε...

Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

More than 160k women and men are losing weight with a easy and secret "water hack" to lose 1-2 lbs each and every night while they sleep.

It is scientific and works with everybody.

This is how to do it yourself:

1) Go get a drinking glass and fill it up half the way

2) Now use this crazy HACK

and you'll be 1-2 lbs thinner when you wake up!